فرهنگیان ناحیه دو یزداز پرستاران بيمارستان شهيد صدوقي (ره) تجليل کردند


یزدفردا "علیرضا نقلی" به مناسبت ميلاد باسعادت عقيله بني هاشم حضرت زينب (س) و روز پرستار رضاييان رئيس آموزش و پرورش ناحيه دو يزد در مراسم صبحگاه اداره ضمن تبريك اين عيد بزرگ به ملت شريف ايران بويژه پرستاران كه هميشه و در همه حال ؛ حافظ سلامت جامعه هستند .

وي در ادامه با اشاره به نقش پرستاران در زمان دفاع مقدس گفت : روز پرستار روز درخشيدن ايمان در قلب هاي مهربان و روز افتخار انسان به انسانيت مي باشد .

رضاييان در ادامه گفت : پرستار كسي است كه از خود چشم بسته و رنج بيمار را در خود احساس مي كند و اين رنجوري را بين خود و بيمار قسمت مي نمايد تا از رنج بيمار بكاهد.

همچنین به مناسبت ولادت حضرت زينب (س) و روز پرستار ، رئيس و معاونين و جمعي از دانش آموزان ناحيه دو با حضور در بيمارستان شهيد صدوقي با اهدا گل و شيريني از زحمات پرستاران عزيز تقدير و تشكر نمودند .

در اين مراسم رضاييان طي سخنان كوتاهي ضمن تجليل از زحمات پرستاران اين روز به آنان تبريك گفت و از خداوند سبحان براي همه پرستاران عزيز آرزوي توفيق و سربلندي نمود .
لازم به ذكر است اين برنامه با همكاري آموزشگاه دخترانه راضي يك در بخشهاي ارتوپدي ، جراحي و امور اداري بيمارستان شهيد صدوقي اجرا گرديد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا